Instagram jako marketingový nástroj v podnikatelské činnosti – Kamila Serkebayeva
Kamila Serkebayeva
Bakalářská práce
Instagram jako marketingový nástroj v podnikatelské činnosti
Instagram as a marketing tool for business activities
Anotace:
Instagram je v současnosti jednou z nejlepších platforem pro organický růst jakékoli společnosti. Prostřednictvím této platformy mohou podniky zvýšit své příjmy a přilákat nové zákazníky. Používání této sociální sítě je v dnešní době nezbytné. Mým hlavním cílem bude prozkoumat tuto platformu, různé typy propagace na této sociální síti a zjistit, které z nich v praxi fungují nejlépe. Jedná se o různé …víceAbstract:
Instagram is currently one of the best platforms for organic growth for any company. Through this platform, businesses can increase their revenue and attract new customers. Using this social network is essential nowadays. My main objective is to explore this platform, the different types of promotion on this social network and find out which ones work best in practice. These are different types of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92982
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2024
- Vedoucí: Jana Syrovátková
- Oponent: Petr Netolický
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92982
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Informační média a služby
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu
Denisa Dolénková -
Instagram as a marketing tool
Ivan Darganov -
Využití marketingu na sociální síti Instagram při propagaci e-shopů
Markéta Mikinová -
Influencer marketing a propagace v rámci sociálních sítí
Pavel Egorov -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska