Marketingový výzkum vybrané firmy – Ing. Nikola Pragerová
Ing. Nikola Pragerová
Bakalářská práce
Marketingový výzkum vybrané firmy
Using marketing research firm selected, in some areas (research overall market situation, perception of the environment research company, product, pricing, distribution, promotion, etc.)
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zpracováním marketingového výzkumu dopravní společnosti ČSAD AUTOBUSY České Budějovice a.s. Teoreticko-metodologická část je zaměřena na význam marketingu, marketingového mixu a především marketingového výzkumu, jeho techniky a metody. V aplikační části je zprvu představena společnost, následuje představení projektu se shromážděním dat včetně vlastního výzkumu a interpretace …víceAbstract:
The bachelor thesis discusses the process of marketing research in the transport company ČSAD AUTOBUSY České Budějovice a.s. The theoretical and methodological part presents a fundamental theory of marketing, marketing mix and marketing research, its methods and techniques. The application part initially introduces the company and is followed by a presentation of the project with gathering data, including …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/j5mwn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2017
- Vedoucí: doc. RNDr. Jaroslav Stuchlý, CSc.
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Global marketing and local culture
Adam Steger -
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Spokojenost zákazníků RegioJet a.s. s kvalitou poskytovaných služeb na vybrané železniční lince
Adéla Koupá -
Marketingový výzkum zaměřený na spokojenost zákazníků Dopravního podniku měst Mostu a Litvínova, a.s.
Daniela Tylešová