Lenka Vlková

Bakalářská práce

Marketing v sociálních sítích

Marketing in social networks
Anotace:
Tato závěrečná práce se obsahově člení na tři části. První část je teoretická a je věnována všeobecným informacím o sociálních sítích - jejich vznik, vývoj a současná podoba. Druhá teoretická část se zaměřuje na konkrétní příklad sociální sítě - Facebook a jeho možnosti marketingového využití. Poslední třetí část je částí praktickou, ilustruje informace z teorie skutečnými kampaněmi z praxe.
Abstract:
This thesis is divided into three content sections. The first part is devoted to theoretical and general information about social networks - their origin, development and current form. The second theoretical part focuses on a specific example of social networks - Facebook and its potential marketing use. The last third part is the practical part which illustrates the information from the theory by …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2013
  • Vedoucí: Jiří Sedláček
  • Oponent: Eliška Kačírková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35444

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod