Lenka Vlková
Bakalářská práce
Marketing v sociálních sítích
Marketing in social networks
Anotace:
Tato závěrečná práce se obsahově člení na tři části. První část je teoretická a je věnována všeobecným informacím o sociálních sítích - jejich vznik, vývoj a současná podoba. Druhá teoretická část se zaměřuje na konkrétní příklad sociální sítě - Facebook a jeho možnosti marketingového využití. Poslední třetí část je částí praktickou, ilustruje informace z teorie skutečnými kampaněmi z praxe.Abstract:
This thesis is divided into three content sections. The first part is devoted to theoretical and general information about social networks - their origin, development and current form. The second theoretical part focuses on a specific example of social networks - Facebook and its potential marketing use. The last third part is the practical part which illustrates the information from the theory by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35444
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2013
- Vedoucí: Jiří Sedláček
- Oponent: Eliška Kačírková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35444
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Facebook Marketing
Eliška Benešová -
Facebook Marketing
Peter Person -
Facebook Marketing
Peter Mikuš