Monitoring konkurence v online prostředí pro společnost Marimex CZ , s.r.o. – Bc. Jan Pohnán
Bc. Jan Pohnán
Master's thesis
Monitoring konkurence v online prostředí pro společnost Marimex CZ , s.r.o.
Monitoring competition in the online environment for Marimex CZ , s.r.o. Company
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá postavením společnosti Marimex CZ , s.r.o. na trhu s bazénovým sortimentem. Cílem je, co nejpřesněji popsat a ukázat principy fungování tohoto odvětví. Na základě toho určit konkurenci a konkurenční výhody pro společnost Marimex CZ , s.r.o. Následně pak navrhnout systém pro sledování cen konkurence této společnosti. Práce je složena ze dvou částí – teoretické a praktické práce …viacAbstract:
The thesis deals with the position of company Marimex CZ, s.r.o. on the market with pool range. The aim of the thesis is to specify and explain the functioning of this market industry. Based on these data is define the competition and competitive advantages for Marimex CZ, s.r.o. Further is suggest the system for monitoring of competitive prices for this company. The thesis is divided into two parts …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POHNÁN, Jan. \textit{Monitoring konkurence v online prostředí pro společnost Marimex CZ , s.r.o.}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/zml9g3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový mix společnosti VVV Most spol. s.r.o.
Věra Gremlicová -
Strategická analýza a její dopady na marketingový mix firmy Gentleport
Quyet Ho Si -
Marketingový mix jako nástroj strategického řízení
Pavlína Mášová -
Marketingový mix Pivovaru Staropramen s.r.o.
Daniel Včelák -
Marketingový mix hotelu
Iveta Vychodilová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
2. 4. 2018