Monitoring konkurence v online prostředí pro společnost Marimex CZ , s.r.o. – Bc. Jan Pohnán
Bc. Jan Pohnán
Diplomová práce
Monitoring konkurence v online prostředí pro společnost Marimex CZ , s.r.o.
Monitoring competition in the online environment for Marimex CZ , s.r.o. Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá postavením společnosti Marimex CZ , s.r.o. na trhu s bazénovým sortimentem. Cílem je, co nejpřesněji popsat a ukázat principy fungování tohoto odvětví. Na základě toho určit konkurenci a konkurenční výhody pro společnost Marimex CZ , s.r.o. Následně pak navrhnout systém pro sledování cen konkurence této společnosti. Práce je složena ze dvou částí – teoretické a praktické práce …víceAbstract:
The thesis deals with the position of company Marimex CZ, s.r.o. on the market with pool range. The aim of the thesis is to specify and explain the functioning of this market industry. Based on these data is define the competition and competitive advantages for Marimex CZ, s.r.o. Further is suggest the system for monitoring of competitive prices for this company. The thesis is divided into two parts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový mix společnosti VVV Most spol. s.r.o.
Věra Gremlicová -
Strategická analýza a její dopady na marketingový mix firmy Gentleport
Quyet Ho Si -
Marketingový mix jako nástroj strategického řízení
Pavlína Mášová -
Marketingový mix Pivovaru Staropramen s.r.o.
Daniel Včelák -
Marketingový mix společnosti
Tereza Vymazalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
2. 4. 2018