Podnikatelský plán - založení zážitkové agentury – Ing. Petr Štica
Ing. Petr Štica
Diplomová práce
Podnikatelský plán - založení zážitkové agentury
Business plan - adventure agency fundation
Anotace:
Předmětem této práce je navrhnout podnikatelský plán pro založení zážitkové agentury zaměřené na organizaci školních výletů a adaptačních kurzů pro druhý stupeň základních a všechny ročníky středních škol ve Zlínském kraji a analýzou zjistit, zda je tento projekt dlouhodobě udržitelný. Teoretická část byla zpracována na základě rešerše odborné literatury a objasňuje základní pojmy a strukturu podnikatelského …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis is to design a business plan for adventure agency foundation focused on organizing school trips and adaptation courses for children studying in elementary and high school in Zlín region and discover if the project is viable and profitable. The theoretical part focuses on literature search and an explanation of business plan structure. The practical part contains the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e6xzn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2014
- Vedoucí: Ing. Jiří Richter
- Oponent: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík