Ondřej Veselý
Bakalářská práce
Propagace internetového obchodu
Promotion of online shop
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá propagací internetového obchodu. Pro tuto práci byl využit internetový obchod Evoshop.cz, který je prodejcem známé sportovní značky Nike. Cílem této práce je navrhnout na základě vyhodnocení stávajících a nových prvků propagace optimální model propagace pro daný e-shop. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola představuje teoretickou část a věnuje se možnostem komunikace …víceAbstract:
My bachelor's thesis deals with promotion of online shop. For this thesis was used an online shop Evoshop.cz, which is a seller of well-known sports brand Nike. The aim of this thesis is to propose an optimal model of propagation for stated e-shop based on evaluation of existing and new elements of promotion. This thesis is divided into three chapters. The first chapter presents theoretical part and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42154
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2014
- Vedoucí: Markéta Kubálková
- Oponent: Jitka Koubalíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42154
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Komunikační mix internetového obchodu v České Republice
Patrik Gunda -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Komunikační mix podniku DHL IT Services internetová interná a externá komunikácia
Milena Chomová -
Komunikační mix vybrané firmy
Anna Dvořáková -
Výběr média pro komunikační mix
Jana Zelená -
Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Martin Gazdík -
Komunikační mix a jeho uplatnění v realitní kanceláři
Martin Pokorný