Nové způsoby aplikace marketingu ve stravovacích službách – Hana Petránková
Hana Petránková
Master's thesis
Nové způsoby aplikace marketingu ve stravovacích službách
New ways of marketing applications in the gastronomical services
Abstract:
Gastronomická zařízení v dnešní době silné konkurence musí být stále ve střehu a reflektovat měnící se přání a požadavky zákazníků. Základním předpokladem úspěchu stravovacího zařízení je originální vyjímečný koncept, výnikající kuchyně, profesionální obsluha a dobrý marketing. Zařízení využívá mnoho marketingových nástrojů, které se díky rychlému rozvoji informačních a komunikačních technologií stále …moreAbstract:
For the gastronomy facilities it's very difficult to keep their position in the gastronomy market. If the restaurant wants to be successful it must reflect need and expecations of its customers. The most important factors are: environment of restaurants, excellent cuisine, professional service and good marketing. The facility can use a lot of marketing tools, which are constantly changing due to rapid …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31656
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2012
- Supervisor: Lena Mlejnková
- Reader: Martin Vaško
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31656
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Screening and synthesis of new crystal forms of active pharmaceutical ingredients
Miloš Václavík -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Nové agresivní formy marketingu a jejich právní limity
Tomáš Barták