Staropramen jako návštěvnická atraktivita cestovního ruchu – Veronika Trávová
Veronika Trávová
Bakalářská práce
Staropramen jako návštěvnická atraktivita cestovního ruchu
Staropramen as a visitor attraction in tourism
Anotace:
Cílem bakalářské práce na téma "Staropramen jako návštěvnická atraktivita cestovního ruchu" je analyzovat Návštěvnické centrum Staropramen spolu s nabízenou prohlídkou. Zároveň je prioritou zjistit spokojenost návštěvníků této atraktivity a popřípadě navrhnout možné změny pro zvýšení návštěvnosti a oblíbenosti exkurze. Práce se skládá z pěti kapitol. V první části jsou uvedeny teoretické pojmy včetně …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis "Staropramen as a visitor attraction in tourism" is to analyse the tour in the Staropramen Visitor Center. The priority is as well to detect the visitor's satisfaction with the attraction and if needed to propose possible changes leading to increase in the attendance of the tour. The thesis consists of five chapters. In the first part there are mentioned theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: Jana Valentová
- Oponent: Petra Fabiánková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41009
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Staropramen jako návštěvnická atraktivita cestovního ruchu
Veronika Trávová -
Zámek Hradec nad Moravicí jako turistická atraktivita
Vendulka Štenclová -
Jeskyně Na Turoldu - cíl turistů nebo atraktivita "mimoděk" ?
Lucie Opravilová -
Ocenění společnosti Pivovar HOLBA a.s.
Roman Martinec -
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný pivovar
Tereza Štefková -
Databáze měřidel pro Plzeňský Prazdroj a.s., pivovar Radegast
Radomír Molin -
Problematika distribuce piva ve společnosti DUDÁK – Měšťanský pivovar Strakonice, a.s.
Jan Vondráček