Návrh online marketingové strategie pro firmu Corden Corporation – Jakub Flek
Jakub Flek
Bakalářská práce
Návrh online marketingové strategie pro firmu Corden Corporation
The proposal of online marketing strategy for the company Corden Corporation
Anotace:
Flek J. Návrh online marketingové strategie pro firmu Corden Corporation. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.V práci je zpracován návrh online marketingové strategie pro danou společnost na základě analýz trhu a současného stavu využití nástrojů e-Komerce. Konkrétní doporučení budou využita pro efektivní implementaci produktu na český trh.Abstract:
Flek J. The proposal of online marketing strategy for the company Corden Corporation. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2018.In the thesis there is written the online marketing strategy proposal for the actual company. It is elaborated on the basis of the market analysis and the current status of e-Commerce tools. The specific recommendations will be used for the effective implementation of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mikhail Serebriannikov
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
Online advertising: a case study of a company
Ekaterina Kichneva -
Webové konfigurátory jako moderní nástroj internetových obchodů
Bárta Bárta -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Online marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
Lukáš Štěpánek -
Online marketing vybraného podniku/značky
Dominika Drbohlavová -
Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích;
Ondřej Rulf -
Attracting customers online: The effectiveness of online marketing tools
Kirill Petrov