Klíčové kompetence a osobnostní předpoklady pro úspěšnou práci andragoga – Nela LIBERDOVÁ
Nela LIBERDOVÁ
Bachelor's thesis
Klíčové kompetence a osobnostní předpoklady pro úspěšnou práci andragoga
Key competencies and personal qualities for successfull work of adult educator
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá klíčovými kompetencemi a osobnostními předpoklady pro úspěšnou práci andragoga/lektora ve vzdělávání dospělých. Teoretická část práce nejprve vymezuje základní pojmy, tzn. co je to andragogika a čím se zabývá, kdo je to lektor a účastník vzdělávání a v neposlední řadě, jaké jsou podle odborníků požadavky na klíčové kompetence lektora. V praktické části práce je proveden empirický …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the key competencies and personality preconditions for successful work of adult educator/lector in adult education. The theoretical part of the thesis firstly defines the basic concepts, means what the adult education is, who the lector and the participant of education are and last but not least what the lector?s key competencies are according to the experts. There is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2013
Zverejniť od: 4. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Bc. Milan Chmura
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LIBERDOVÁ, Nela. Klíčové kompetence a osobnostní předpoklady pro úspěšnou práci andragoga. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Pedagogy / Adult Education
Práce na příbuzné téma
-
Klíčové kompetence v domácím vzdělávání
Renata Kubiszová -
Rozvoj komunikativní, sociální a personální klíčové kompetence v mateřských školách
Romana Fraňková -
Komunikační kompetence a kompetence k učení žáků v základní škole
Katrin HRUBÁ -
Rozvoj komunikativní klíčové kompetence ve výuce anglického jazyka
Klára Šlapalová -
Klíčové kompetence a jejich pojetí u učitelů primární školy
Martin Ptáčník -
Sebeřízené vzdělávání: klíčová kompetence generace Y v 21. století
František Dalecký