Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu – Bc. Vlasta Šetelová
Bc. Vlasta Šetelová
Bakalářská práce
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je charakterizovat význam privátních značek jako marketingového nástroje obchodu, analyzovat marketingový mix privátních značek společnosti dm drogerie markt s.r.o. a jejich vnímání spotřebiteli. První část této práce se zaměřuje na teoretický rozbor tématu, vypracovaný za pomoci odborné literatury uznávaných autorů. Druhá aplikační část se zabývá vnímáním spotřebitelů privátní …víceAbstract:
The aim of this work is to characterize the importance of private label as a marketing tool store, analyze marketing mix of private brands dm drogerie markt Ltd. and consumer perception. The first part focuses on the theoretical analysis of the topic, prepared using literature acclaimed authors. The second part deals with the application of consumer perceptions of private label dm drogerie. Part of …víceKlíčová slova
Maloobchodní značka privátní značka analýza nástroje komunikace zákazník marketingový výzkum společnost firma kvalita cena dotazníkové šetření nákup prodejna Private label private brands analysis communication tools consumer marketing research company quality price questionnaire shop store.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/lh6vj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2013
- Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Adéla Pražáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya