Anna Honková

Bakalářská práce

Marketingová analýza současné situace a návrh vhodné strategie pro rozvoj zvoleného podniku.

Marketing analysis of current situation and proposal of strategy for development of chosen company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza podniku a konkurence. Specifikace vlastností zákazníků a jejich požadavků. Na základě zjištěných skutečností navrhnutí marketingové strategie. Práce je rozdělená do dvou částí. První část obsahuje seznámení se základními pojmy spojené s řešenou problematikou. Popisuje význam marketingu, segmentaci trhu, nástroje marketingové mixu a konkurenční analýzu. Druhá část obsahuje …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing analysis of the company and its competition. Specifications of customer´s properties and requirements. Based on the findings of the proposed marketing strategy. The thesis is divided into two parts. The theoretical part contains an introduction to the basic concepts associated with the issue. It describes the importance of marketing, market segmentation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Honková, Anna. Marketingová analýza současné situace a návrh vhodné strategie pro rozvoj zvoleného podniku.. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní