Marketingová analýza současné situace a návrh vhodné strategie pro rozvoj zvoleného podniku. – Anna Honková
Anna Honková
Bakalářská práce
Marketingová analýza současné situace a návrh vhodné strategie pro rozvoj zvoleného podniku.
Marketing analysis of current situation and proposal of strategy for development of chosen company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza podniku a konkurence. Specifikace vlastností zákazníků a jejich požadavků. Na základě zjištěných skutečností navrhnutí marketingové strategie. Práce je rozdělená do dvou částí. První část obsahuje seznámení se základními pojmy spojené s řešenou problematikou. Popisuje význam marketingu, segmentaci trhu, nástroje marketingové mixu a konkurenční analýzu. Druhá část obsahuje …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing analysis of the company and its competition. Specifications of customer´s properties and requirements. Based on the findings of the proposed marketing strategy. The thesis is divided into two parts. The theoretical part contains an introduction to the basic concepts associated with the issue. It describes the importance of marketing, market segmentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HONKOVÁ, Anna. \textit{Marketingová analýza současné situace a návrh vhodné strategie pro rozvoj zvoleného podniku.}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/znk3dc/.
Jak správně citovat práci
Honková, Anna. Marketingová analýza současné situace a návrh vhodné strategie pro rozvoj zvoleného podniku.. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Konkurenční analýza vybrané firmy poskytující zdravotní a sociální služby
Martina Šepsová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingový mix a jeho analýza e-shopu VYLADĚNÁ By JARA
David Řeřicha -
Vstup nové značky na trh: konkurenční analýza a strategické plánování
Adéla Kubínová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad