Vývoj marketingových aktivit vybraných českých pivovarů a minipivovarů se zaměřením na používané nástroje komunikačního mixu – Bc. Zdeněk Švitorka
Bc. Zdeněk Švitorka
Master's thesis
Vývoj marketingových aktivit vybraných českých pivovarů a minipivovarů se zaměřením na používané nástroje komunikačního mixu
Development of marketing activities of selected Czech breweries and mini-breweries with a focus on the tools used in the communication mix
Abstract:
Diplomová práce se zabývá stavem a vývojem marketingového prostředí v oblasti minipivovarů na území České republiky. V teoretické části práce se, kromě vysvětlení základních nutných pojmů z pivovarnictví, nachází popis důvodů vzniku a vývoje marketingu v pivovarnictví. V praktické části jsou pomocí výzkumu šetřena očekávání a preference zákazníků. Práce analyzuje tato očekávání a srovnává je se stavem …moreAbstract:
Diploma deals with the state and development of a marketing environment in the area of microbrewery in the Czech Republic. In addition to explaining the basic concepts of brewing interest, in the background of the work, there is a description of the reasons for creating and developing marketing in brewing. In the practical part, customer expectations and preferences are investigated by research. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Čerkasov
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠVITORKA, Zdeněk. \textit{Vývoj marketingových aktivit vybraných českých pivovarů a minipivovarů se zaměřením na používané nástroje komunikačního mixu}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/znm074/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Personální marketing v pivovarnictví
Sára Sedláčková -
Vývoj pivovarnictví a jeho vliv na ekonomiku vybraného místa
Eliška Krchovová -
Vývoj pivovarnictví a jeho vliv na ekonomiku vybraného místa
Andrea Výborná -
Vývoj pivovarnictví a jeho vliv na ekonomiku vybraného místa
Petr Puncmann -
Vývoj českého pivního trhu se zaměřením na minipivovary
Vykoukalová Vykoukalová -
Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.
Benoy Porathukaran Luiz -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion
Mariia Ruskykh -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Petra Sinkulová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights