Návrh informačního vzdělávání chovatelů psů a koček s využitím challenge based learning – Bc. Linda Dufková
Bc. Linda Dufková
Bakalářská práce
Návrh informačního vzdělávání chovatelů psů a koček s využitím challenge based learning
Proposal of an Information Eduaction Breeders of Dogs and Cats using Challenge Based Learning
Anotace:
Předkládaná práce s názvem „Návrh informačního vzdělávání chovatelů psů a koček s využitím Challenge Based Learning“ seznamuje čtenáře s pojmem Challenge Based Learning, tedy poměrně mladým termínem označující výukový rámec využívající přínosu výuky získáním zkušenosti zdoláním stanovené výzvy. V práci je tento přístup představen z teoretického hlediska, kdy je vysvětlen postup, jak ho implementovat …víceAbstract:
Presented thesis „Proposal of Information Literacy Education for Dog and Cat Breeders using Challenge Based Learning“ introduces readers a term Challenge Based Learning, a relatively young concept identifying a learning framework that exploits the benefits of gaining experience by overcoming a challenge. In the thesis is this approach introduced from a theoretical point of view explaining how to implement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hv52l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Pavla Kovářová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Výuka informační gramotnosti s důrazem na elektronické informační zdroje realizovaná na vybraných fakultách Slezské univerzitě v Opavě
Zuzana Muschová -
Vzdělávání k mediální a informační gramotnosti: Analýza stavu na Masarykově univerzitě prostřednictvím interview s pracovníky Centra informačního vzdělávání
Hana Veselková -
Rozvoj informační gramotnosti v předškolním vzdělávání: návrh edukačních aktivit
Ivana Konečná -
Návrh příručky pro dětské knihovníky městských knihoven, zaměřené na informační vzdělávání dětí 1. stupně základních škol
Vendula Bednářová -
Tvorba výukových materiálů do předmětů zaměřených na informační a digitální vzdělávání
Kateřina Krpcová -
Neformální vzdělávání a informační učení trenérů házené se zaměřením na využívání informačních technologií
Tomáš Augustýn -
Rozvíjení informační gramotnosti v edukační praxi základní školy uplatňující Montessori pedagogiku: případová studie
Marija Šupicová -
Vzdělávací aplikace v didaktice lekcí informační gramotnosti se zaměřením na m-learning
Jiří Fleger