Tomáš DRÄXLER

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace firmy Metall Quatro s.r.o.

Marketing communications firm Metall Quatro s.r.o.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat současné nástroje marketingové komunikace stavební společnosti Metall Quatro, s. r. o., a navrhnout doporučení pro oslovení potencionálních zákazníků. Práce obsahuje teoretická východiska o marketingové komunikaci, analýzu marketingové komunikace společnosti a dotazníkové šetření, které zjišťovalo jaké je povědomí o společnosti. Nakonec navrhuje doporučení na zlepšení …more
Abstract:
The aim of the thesis is to analyze current marketing communications tools building company Metall Quatro, s. r. o., and make recommendations for addressing potential customers. The thesis contains theoretical basis of marketing communication, marketing communication analysis and survey, which examined what it is the awareness of the company. Finally proposes recommendations to improve marketing communications …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DRÄXLER, Tomáš. Marketingová komunikace firmy Metall Quatro s.r.o.. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management