Marketingová komunikace firmy Metall Quatro s.r.o. – Tomáš DRÄXLER
Tomáš DRÄXLER
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace firmy Metall Quatro s.r.o.
Marketing communications firm Metall Quatro s.r.o.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat současné nástroje marketingové komunikace stavební společnosti Metall Quatro, s. r. o., a navrhnout doporučení pro oslovení potencionálních zákazníků. Práce obsahuje teoretická východiska o marketingové komunikaci, analýzu marketingové komunikace společnosti a dotazníkové šetření, které zjišťovalo jaké je povědomí o společnosti. Nakonec navrhuje doporučení na zlepšení …moreAbstract:
The aim of the thesis is to analyze current marketing communications tools building company Metall Quatro, s. r. o., and make recommendations for addressing potential customers. The thesis contains theoretical basis of marketing communication, marketing communication analysis and survey, which examined what it is the awareness of the company. Finally proposes recommendations to improve marketing communications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DRÄXLER, Tomáš. \textit{Marketingová komunikace firmy Metall Quatro s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2016. Available from: https://theses.cz/id/zoeay4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DRÄXLER, Tomáš. Marketingová komunikace firmy Metall Quatro s.r.o.. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova