Bc. Karolína Komárková

Master's thesis

Trendy marketingové komunikace a jejich aplikace v Bowling baru Step

Trends of marketing communication and its practical application in the Bowling bar Step
Abstract:
Cílem mé diplomové práce bylo zjistit, jak probíhá marketingová offline a online komunikace sdružení Bowling baru Step. V teoretické části je popsána teorie marketingové komunikace a novodobých marketingových trendů obecně. Praktická část aplikuje zjištěné poznatky do praxe Bowling baru Step. Součástí práce je dotazníkové šetření, jehož cílem je zmapovat chování a pohled zájmu zákazníků. Stanovené …more
Abstract:
The aim of my thesis was to find out how the online and offline marketing communications Bowling Bar Step looks like. The theoretical part describes the theory of marketing communication and modern marketing trends in general. The practical part applies the findings into practice Bowling bar Step. The work includes a survey, which aims to confirm or reject the hypothesis. The allegation concerning …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 11. 2016
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní