Taktické scénáře prodejní komunikace v podmínkách areálu mezinárodních letišť – Bc. Lucie Piedová
Bc. Lucie Piedová
Bakalářská práce
Taktické scénáře prodejní komunikace v podmínkách areálu mezinárodních letišť
A tactical screen play of marketing communication in conditions of international airports grounds
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá tématem využití taktických scénářů prodejní komunikace v areálu mezinárodních letišť. Jde tedy o problematiku spadající rámcově do odborného diskursu osobního prodeje jako nástroje marketingové komunikace. Tato práce je rozdělena do tří kapitol. V první části je prodejní komunikace teoreticky rozpracována na základě získaných informací z literárních pramenů. Druhá část analyzuje …víceAbstract:
In the first part is theoretically processed sales communication based on information from the literature. The second part analyzes casuistry of the company, especially standardized procedures. Last chapter contains modification of the tactical screenplay designed to the sales communication at international airports. The main part of this chapter is also an implementation of this new procedure into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/stol0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě versus svoboda slova
Tomáš Jeřábek -
Automatizace klasifikace klíčových slov
Romana Pejcalová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Petrovská Petrovská -
Uplatňování integrované marketingové komunikace v automobilovém průmyslu
Lenka Kalvodová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Václav Petr -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Renata Pithardová -
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace
Pavlína Valentová