Cenová citlivost - realizace výzkumu pro zvolený produkt – Bc. Tereza KOLINGEROVÁ
Bc. Tereza KOLINGEROVÁ
Master's thesis
Cenová citlivost - realizace výzkumu pro zvolený produkt
Price sensitivity - implementation of research for selected product
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na výzkum cenové citlivosti s využitím Holandského testu. Zkoumaným produktem je káva latté s příchutí marshmallow kavárenské sítě typu CrossCafe a cílovou skupinou pro výzkum jsou studenti vysokých škol v Plzni. Cílem této diplomové práce je zpracování teoretických východisek k problematice výzkumu trhu se zaměřením na cenový výzkum, návrh designu vlastního výzkumu pro …moreAbstract:
The presented work is focused on research of price sensitivity with the use of Van Westendorp Price Sensivitity test. Researched product is coffee latte flavored with marshmallow cafe networks like CrossCafe and the target group are college students in Pilsen. The aim of this diploma thesis is to compile theoretical background of market research issues with the focus on price research, design own research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOLINGEROVÁ, Tereza. Cenová citlivost - realizace výzkumu pro zvolený produkt. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Zhodnocení cenové strategie výrobního podniku
Lucie Lučanová -
Zhodnocení cenové strategie v konkrétním podniku
Veronika Zamišková -
Návrh cenové strategie státního zámku
Veronika Rybková -
Marketingový výzkum
Stanislav Lang -
Hodnocení spokojenosti českých spotřebitelů s kavárenskými řetězci Costa Coffee a CrossCafe
Richard Vereb -
Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.
Marie Balášová