Marketingová komunikace při náboru žáků do ŠKODA AUTO a. s., Středního odborného učiliště strojírenského – Martina Sedláčková
Martina Sedláčková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace při náboru žáků do ŠKODA AUTO a. s., Středního odborného učiliště strojírenského
Marketing communication in the recruitment of students to ŠKODA AUTO a. s., the Vocational School of Mechanical Engineering
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce vysvětluje pojmy marketing, marketingový mix a marketingová komunikace. Vzhledem k zaměření bakalářské práce je dále teoretická část soustředěna na marketingovou komunikaci, její proces a komunikační nástroje, které jsou detailněji zanalyzovány. Praktická část práce se zabývá analýzou realizovaných marketingových aktivit na SOUs ŠKODA AUTO a. s. Cílem je popsat marketingovou …víceAbstract:
The theoretical part of bacherol thesis explains the terms of marketing, marketing mix and marketing communication. Due to the orientation of the bachelor thesis, the theoretical part is focused on marketing communication, process of marketing communication and communication tools, which are further analysed in more detail.The practical part of thesis deal with the analyse of realised marketing activites …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Šturmová, Ph.D. MBA
- Oponent: Pavla Kavuloková, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEDLÁČKOVÁ, Martina. \textit{Marketingová komunikace při náboru žáků do ŠKODA AUTO a. s., Středního odborného učiliště strojírenského}. Online. Bakalářská práce. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/zpaigg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva