Kateřina Žižková

Bachelor's thesis

Návrh a implementace jednotného vizuálního stylu pro značku Flora-Gaudi

Design and implementation of corporate identity for the FloraGaudi brand
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací jednotného vizuálního stylu značky se zaměřením na sociální sítě. Sledovanou značkou je svatební floristika FloraGaudi, pro kterou byl jako výsledek práce vypracován Grafický manuál logotypu a jednotného vizuálního stylu s podklady na sociální sítě.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the design and implementation of corporate identity for the FloraGaudi brand, focusing on social networks. The study resulted in the development of a Graphic manual of the logotype and a corporate identity with a social network content.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Kateřina Příhodová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Žižková, Kateřina. Návrh a implementace jednotného vizuálního stylu pro značku Flora-Gaudi. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Applied Informatics / Multimedia in Company Operations