Tomáš RABENSEIFNER

Bakalářská práce

Televizní product placement v ČR

TV Product Placement in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje televiznímu product placementu v České republice. Popisuje základní pojmy vztahující se k product placemnetu a jeho využívání v některých českých televizích. Na základě provedeného průzkumu dojde k analýze využívání tohoto nástroje po přijetí zákonné novely. Bakalářská práce dále popisuje hlavní subjekty televizního trhu a jejich vztah k vyžití tohoto nového nástroje a jeho …více
Abstract:
This bachelor?s thesis is dedicated to product placement in television in Czech Republic. Basic terms related to product placement are defined and subsequently the use of product placement in Czech programing is investigated. Further analysis, based on this research, will concentrate on the use of product placement after its legalization in 2010. Bachelor?s thesis also describes the main businesses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Tomáš Šula

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RABENSEIFNER, Tomáš. Televizní product placement v ČR. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe