Michelle Morávková

Bachelor's thesis

Marketingový mix vo vybranom vinárstve

Abstract:
Práca sa zaoberá analýzou marketingového a komunikačného mixu vinárstva Hanúsek. Je rozdelená na dve časti, teoretickú a praktickú. Teoretická časť pojednáva o marketingu, popisuje jednotlivé nástroje marketingového mixu, marketingovú komunikáciu, trh a jeho charakter, analýzy podnikateľského prostredia a víno ako produkt. Táto časť bakalárskej práce je napísaná tak, aby všetky dôležité aspekty marketingu …more
Abstract:
The thesis deals with the analysis of the marketing and communication mix of the Hanúsek Winery. It is divided into two parts, the theoretical and practical. The theoretical part deals with marketing, describes the various tools of the marketing mix, marketing communication, market and its nature, analysis of the business environment, and wine as a product. This part of the bachelor thesis is written …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses zpoai0 zpoai0/5
16/4/2021
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.