Marketingový mix vo vybranom vinárstve – Michelle Morávková
Michelle Morávková
Bakalářská práce
Marketingový mix vo vybranom vinárstve
Anotace:
Práca sa zaoberá analýzou marketingového a komunikačného mixu vinárstva Hanúsek. Je rozdelená na dve časti, teoretickú a praktickú. Teoretická časť pojednáva o marketingu, popisuje jednotlivé nástroje marketingového mixu, marketingovú komunikáciu, trh a jeho charakter, analýzy podnikateľského prostredia a víno ako produkt. Táto časť bakalárskej práce je napísaná tak, aby všetky dôležité aspekty marketingu …víceAbstract:
The thesis deals with the analysis of the marketing and communication mix of the Hanúsek Winery. It is divided into two parts, the theoretical and practical. The theoretical part deals with marketing, describes the various tools of the marketing mix, marketing communication, market and its nature, analysis of the business environment, and wine as a product. This part of the bachelor thesis is written …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Identifikátor:
http://theses.cz/id/zpoai0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
The comparison of the sound system of British and American Standard English, and the analysis of the pronunciation of German Deutsche Welle reporters
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of reduplication in translations of the Dream in the Red Chamber
Kristýna Červinková -
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
Complex Analysis of Business Environment in the Czech Republic in 2006-2022
Jana Kušnírová -
Business environment in Russian oil and gas industry
Matvey Lessikov -
The impact of COVID-19 and Ukraine war on the global business environment
David Bejček
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Morávková, M.
16. 4. 2021
Sellnerová, N.
29. 9. 2021