Bc. Alena Horáková

Master's thesis

Komunikační strategie turistické destinace Kroměřížsko

Communication Strategy of the Tourist Destination Kroměříž region
Abstract:
Cílem této práce je navrhnout komunikační strategii turistické destinace Kroměřížsko s plánem na rok 2025 a přesahem do dalších let. Teoretická část práce se zabývá problematikou cestovního ruchu, destinačního managementu a marketingu. V praktické části je představena turistická destinace Kroměřížsko a organizace destinačního managementu pro tuto oblast. V této části jsou rovněž analyzována sekundární …more
Abstract:
The aim of this thesis is to propose a communication strategy for the tourist destination of Kroměříž region with a plan for the year 2025 and implications for future years. The theoretical part of the thesis deals with issues of tourism, destination management and marketing. The practical part introduces the tourist destination of Kroměřížsko and the organization of destination management for this …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Horáková, Alena. Komunikační strategie turistické destinace Kroměřížsko. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe