Návrh marketingu významné osobnosti kultury ústeckého kraje (např. herec, spisovatel, hudebník, malíř atd.) – Bc. Eva Langová
Bc. Eva Langová
Bakalářská práce
Návrh marketingu významné osobnosti kultury ústeckého kraje (např. herec, spisovatel, hudebník, malíř atd.)
Suggestion of the marketing for famous person in culture in region of Usti (for example: actor, writer, vocalist, painter etd.)
Anotace:
Má bakalářská práce se zabývá tématem návrhu marketingu významné osobnosti kultury ústeckého kraje, konkrétně modelky Evy Herzigové. Zabývám se rozborem modelingu, a co modeling představuje pro trh a pro samotnou veřejnost. Jak modeling může přispět veřejnosti a jak naopak uškodit. Budu se rovněž zabývat negativním postojem modelingu. A také se pokusím navrhnout marketingový plán modelky Evy Herzigové …víceAbstract:
My bachelor thesis deals with the marketing plan design of a cultural celebrity of the Ústí Region, concretely the model Eva Herzigova. I cover the analysis of modeling itself and its meaning for the market and for the public itself. The way how modeling can harm and how can help to the public. I will also take interest in the negative effects of modeling. I will also try to propose the marketing plan …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/veo69/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2011
- Vedoucí: Ing. Jana Goldbergerová
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LANGOVÁ, Eva. \textit{Návrh marketingu významné osobnosti kultury ústeckého kraje (např. herec, spisovatel, hudebník, malíř atd.)}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/zq7g1k/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
Lucie Sovová -
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
Klára Sierra -
Projekt marketingové komunikace modelky jako produktu modelingové agentury
Zhanna Pogorelova -
Formación de los adjetivos de color y su uso en las páginas web dedicadas a la moda
Sandra Hanychová -
Anglicismos en la prensa de moda
Pavla Študentová -
La novela de la guerra civil: Literatura y memoria, literatura como moda.
Ondřej Neuman -
El uso de préstamos en los blogs de moda
Veronika Dreveňáková -
Návrh marketingové internetové komunikace JR-moda
Martina Lebedová