Teritoriální marketing jako nástroj regionálního rozvoje – Bc. Veronika Říhová
Bc. Veronika Říhová
Diplomová práce
Teritoriální marketing jako nástroj regionálního rozvoje
Territorial marketing as a tool for regional development
Anotace:
Teoretická čast diplomové práce se zabývá regionální politikou včetně regionálního rozvoje, který prodělal po roce 1989 výrazné politické změny. Součástí práce je marketing včetně marketingové komunikace, v rámci které je rozebrán marketingový mix 4P regionu. Základem diplomové práce je SWOT analýza, která prezentuje silné a slabé stránky Ústeckého kraje a představuje jádro praktické části diplomové …víceAbstract:
The theoretical part of this thesis deals with the regional policy including regional development which suffered after 1989 significant political changes. Part of this thesis is marketing including marketing communication within which marketing mix 4P of the region is described. The basis of the thesis is a SWOT analysis that presents the strengths and weaknesses of the Ústí region and constitutes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y7hb8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: PaedDr. Václav Netolický
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Teritoriální marketing významných turistických destinací Ústeckého kraje
Patricie Benešová -
Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst
Lucie Herbočková -
Teritoriální marketing na příkladu norských olympijských měst
Kristýna Kulhavá -
Teritoriální marketing mikroregionů Ústeckého kraje
Kateřina Dušková -
Teritoriální marketing jako nástroj rozvoje venkova na příkladu působení místních akčních skupin
Zuzana Veidlichová -
Teritoriální marketing statutárního města Jihlavy v oblasti volnočasových aktivit.
Petra Dolejší -
Regional development: A case study on sustainability factors
Lucas-Bénédict PARIS -
Teritoriální marketing na příkladu norských olympijských měst
Kristýna Kulhavá