Teritoriální marketing jako nástroj regionálního rozvoje – Bc. Veronika Říhová
Bc. Veronika Říhová
Master's thesis
Teritoriální marketing jako nástroj regionálního rozvoje
Territorial marketing as a tool for regional development
Abstract:
Teoretická čast diplomové práce se zabývá regionální politikou včetně regionálního rozvoje, který prodělal po roce 1989 výrazné politické změny. Součástí práce je marketing včetně marketingové komunikace, v rámci které je rozebrán marketingový mix 4P regionu. Základem diplomové práce je SWOT analýza, která prezentuje silné a slabé stránky Ústeckého kraje a představuje jádro praktické části diplomové …moreAbstract:
The theoretical part of this thesis deals with the regional policy including regional development which suffered after 1989 significant political changes. Part of this thesis is marketing including marketing communication within which marketing mix 4P of the region is described. The basis of the thesis is a SWOT analysis that presents the strengths and weaknesses of the Ústí region and constitutes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/y7hb8/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: PaedDr. Václav Netolický
- Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Teritoriální marketing významných turistických destinací Ústeckého kraje
Patricie Benešová -
Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst
Lucie Herbočková -
Teritoriální marketing na příkladu norských olympijských měst
Kristýna Kulhavá -
Teritoriální marketing mikroregionů Ústeckého kraje
Kateřina Dušková -
Teritoriální marketing jako nástroj rozvoje venkova na příkladu působení místních akčních skupin
Zuzana Veidlichová -
Teritoriální marketing statutárního města Jihlavy v oblasti volnočasových aktivit.
Petra Dolejší -
Regional development: A case study on sustainability factors
Lucas-Bénédict PARIS -
Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst
Lucie Herbočková