Bc. Veronika Říhová

Master's thesis

Teritoriální marketing jako nástroj regionálního rozvoje

Territorial marketing as a tool for regional development
Abstract:
Teoretická čast diplomové práce se zabývá regionální politikou včetně regionálního rozvoje, který prodělal po roce 1989 výrazné politické změny. Součástí práce je marketing včetně marketingové komunikace, v rámci které je rozebrán marketingový mix 4P regionu. Základem diplomové práce je SWOT analýza, která prezentuje silné a slabé stránky Ústeckého kraje a představuje jádro praktické části diplomové …more
Abstract:
The theoretical part of this thesis deals with the regional policy including regional development which suffered after 1989 significant political changes. Part of this thesis is marketing including marketing communication within which marketing mix 4P of the region is described. The basis of the thesis is a SWOT analysis that presents the strengths and weaknesses of the Ústí region and constitutes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2016
  • Supervisor: PaedDr. Václav Netolický
  • Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní