Analýza účinnosti kampaní na podporu produktů firmy na českém trhu – Tomáš Kadlec
Tomáš Kadlec
Diplomová práce
Analýza účinnosti kampaní na podporu produktů firmy na českém trhu
Sales promotion effectiveness analysis for czech market
Anotace:
Tato diplomová práce poskytuje čtenáři ucelený pohled na problematiku jedné z části komunikačního mixu a to podporu prodeje, neboli sales promotion. Důležitost využívání tohoto nástroje v posledních letech nebývale narostla a některé tržní segmenty jsou na něm doslova závislé. Příkladem může být FMCG trh, kde je jedním z dominantních hráčů také společnost Procter & Gamble. Ta se k této problematice …víceAbstract:
This diploma thesis provides the overall overview about sales promotion as part of communication mix. Using of this tool became very important part of the business during past years. Also some market segments became fairly dependent. As example can be provided FMCG market, where Procter & Gamble one of the dominant player is. P&G is always trying to approach in innovative way and thanks to that it …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19979
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2010
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Jana Křížková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19979
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Trait Mindfulness and Leadership Effectiveness: A Multilevel Analysis
Ladislav Záliš -
Needs Analysis, Its Implementation and Effectiveness in an EFL Online Course: A Case Study
Dominik Frýbort -
Analysis of effectiveness of distribution channels in chosen hotel
Barbora Bašková -
Analysis, Effectiveness, and Impacts of Official Development Assistance (ODA) in Sub-Saharan Africa and Southeast Asia
Ondřej Pařez -
Comparative Analysis of Effectiveness of Inflation Targeting as a Monetary Policy Framework: A case of the United Kingdom and Canada
Shivalee Singh -
Comparative effectiveness analysis of social media monitoring tools
Pavlína Duffková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Petr Rajtšlégr -
Marketingový mix vybraného podniku
Renata Seidlerová