Tomáš Kadlec

Diplomová práce

Analýza účinnosti kampaní na podporu produktů firmy na českém trhu

Sales promotion effectiveness analysis for czech market
Anotace:
Tato diplomová práce poskytuje čtenáři ucelený pohled na problematiku jedné z části komunikačního mixu a to podporu prodeje, neboli sales promotion. Důležitost využívání tohoto nástroje v posledních letech nebývale narostla a některé tržní segmenty jsou na něm doslova závislé. Příkladem může být FMCG trh, kde je jedním z dominantních hráčů také společnost Procter & Gamble. Ta se k této problematice …více
Abstract:
This diploma thesis provides the overall overview about sales promotion as part of communication mix. Using of this tool became very important part of the business during past years. Also some market segments became fairly dependent. As example can be provided FMCG market, where Procter & Gamble one of the dominant player is. P&G is always trying to approach in innovative way and thanks to that it …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2010
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Jana Křížková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/19979