Využití metod data miningu v marketingu – Bc. Stanislav Mašek
Bc. Stanislav Mašek
Diplomová práce
Využití metod data miningu v marketingu
Application of Data Mining Methods in Marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi využití data miningu v marketingu. Cílem práce je analyzovat rozsáhlá data internetového obchodu pomocí dataminingové metody CRISP-DM a z toho vyvodit závěry, které budou dále prezentovány e-shopu. Výpočty a grafické interpretace budou provedeny převážně v Excelu a MATLABu. Práce se věnuje datové problematice, data miningu, včetně možností jeho zneužití, dále …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the possibilities of using data mining in marketing. The aim of the work is to analyse extensive data of e-commerce using the data mining method CRISP-DM and to draw conclusions from it, which will be further presented in the e-shop. Calculations and graphical interpretations will be performed mainly in Excel and MATLAB. The work deals with data issues, data mining, including …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mašek, Stanislav. Využití metod data miningu v marketingu. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Analýza marketingu společnosti Footshop se zaměřením na online marketing
Tereza Kučerová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Online marketing vybrané firmy
Tomáš Hloušek -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová
Název
Vložil
Vloženo
Práva