Bc. Stanislav Mašek

Diplomová práce

Využití metod data miningu v marketingu

Application of Data Mining Methods in Marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi využití data miningu v marketingu. Cílem práce je analyzovat rozsáhlá data internetového obchodu pomocí dataminingové metody CRISP-DM a z toho vyvodit závěry, které budou dále prezentovány e-shopu. Výpočty a grafické interpretace budou provedeny převážně v Excelu a MATLABu. Práce se věnuje datové problematice, data miningu, včetně možností jeho zneužití, dále …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the possibilities of using data mining in marketing. The aim of the work is to analyse extensive data of e-commerce using the data mining method CRISP-DM and to draw conclusions from it, which will be further presented in the e-shop. Calculations and graphical interpretations will be performed mainly in Excel and MATLAB. The work deals with data issues, data mining, including …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mašek, Stanislav. Využití metod data miningu v marketingu. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku