Chování spotřebitele generace Y při pořízení životního pojištění v Jihomoravském kraji – Tomáš Bojko
Tomáš Bojko
Bakalářská práce
Chování spotřebitele generace Y při pořízení životního pojištění v Jihomoravském kraji
Behavior of generation Y consumer in life insurance in South Moravian region
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou životního pojištění u generace Y. Cílem bakalářské práce je popsat specifika spotřebitelského chování generace Y v oblasti životního pojištění. Teoretická část blíže popisuje témata, jakými jsou generace Y, hodnoty a životní styl generace Y, spotřebitelské chování této generace. Pojednáno je také o problematice životního pojištění, zejména v souvislosti s volbou …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of life insurance for generation Y. The aim of the bachelor thesis is to describe the specifics of consumer behavior of generation Y in the field of life insurance. The theoretical part describes in more detail topics such as generation Y, values and lifestyle of generation Y, consumer behavior of this generation. The issue of life insurance is also discussed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/wxmb0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 10. 2020
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Efficiency Measurement of the Life Insurance Markets with Three-Stage DEA Model
Biwei Guan -
Role sociálních sítí v nákupním rozhodování generace Y při výběru kavárny
Tereza Špalková -
Porovnání rozhodovacího procesu zákazníků generace X, Y a Z.
Tetiana Oshchiepkova -
Consumer Behaviour Analysis of Gen Y on Banking Market
Karel Kraus -
Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
Jana Němcová -
Sociální média a jejich vliv na nákupní rozhodování generace Y v oblasti cestovního ruchu
Nikola Farkačová -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Odměňování a motivace zaměstnanců generace Y ve vybraném podniku
Anastasiia Pavlenko