Přeměna fotografie jako nástroj komunikace vlivem sociálních médií – Bc. Petra Mušínská
Bc. Petra Mušínská
Bachelor's thesis
Přeměna fotografie jako nástroj komunikace vlivem sociálních médií
Transformation of photography as a tool of communication affecting to social media
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá přeměnou fotografie jako nástroj komunikace vlivem sociálních médií. Práce se zaměřuje na přechod analogové fotografie na digitální, na charakteristiku sociálních médií, přeměnu, funkce a vnímáním fotografie jako komunikační nástroj. Hlavní cílem práce je zjistit, zda se fotografie vlivem sociálních médií změnila a jaké nové funkce jí přibyly.Abstract:
This bachelor thesis deals with the transformation of photography as a tool of communication the influence of social media. The work focuses on the transition from analog to digital photography, the characteristics of social media, transformation, functions and perception of photography as a communication tool. The main goal of the thesis is to find out whether photography has changed due to social …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 8. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/h5e5c/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2020
- Supervisor: Mgr. Monika Szűcsová
- Reader: Mgr. Pavlína Míčová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
P: Forenzní fotografie
Tomáš Zumr -
Estetika analogové fotografie v postdigitální éře
Pavla Girardová de Villars -
Užití digitální fotografie a videa k chemické analýze
Zdeněk Lukeš -
Proměny divadelní fotografie jako výsledek technického vývoje
Václav Mach -
Osobní fotografie a její sociální funkce ve věku webu 2.0
Tomáš Ječmínek -
Fotografické lži: manipulovaná fotografie jako nástroj iluze
Kamil Zelený -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Social Media jako součást marketingové komunikace
Lukáš Pražák