Přeměna fotografie jako nástroj komunikace vlivem sociálních médií – Bc. Petra Mušínská
Bc. Petra Mušínská
Bakalářská práce
Přeměna fotografie jako nástroj komunikace vlivem sociálních médií
Transformation of photography as a tool of communication affecting to social media
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá přeměnou fotografie jako nástroj komunikace vlivem sociálních médií. Práce se zaměřuje na přechod analogové fotografie na digitální, na charakteristiku sociálních médií, přeměnu, funkce a vnímáním fotografie jako komunikační nástroj. Hlavní cílem práce je zjistit, zda se fotografie vlivem sociálních médií změnila a jaké nové funkce jí přibyly.Abstract:
This bachelor thesis deals with the transformation of photography as a tool of communication the influence of social media. The work focuses on the transition from analog to digital photography, the characteristics of social media, transformation, functions and perception of photography as a communication tool. The main goal of the thesis is to find out whether photography has changed due to social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h5e5c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
- Vedoucí: Mgr. Monika Szűcsová
- Oponent: Mgr. Pavlína Míčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
P: Forenzní fotografie
Tomáš Zumr -
Estetika analogové fotografie v postdigitální éře
Pavla Girardová de Villars -
Užití digitální fotografie a videa k chemické analýze
Zdeněk Lukeš -
Proměny divadelní fotografie jako výsledek technického vývoje
Václav Mach -
Osobní fotografie a její sociální funkce ve věku webu 2.0
Tomáš Ječmínek -
Fotografické lži: manipulovaná fotografie jako nástroj iluze
Kamil Zelený -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Social Media jako součást marketingové komunikace
Lukáš Pražák