Integrace žáků se SPU se zaměřením na dyskalkulii v základních školách – Bc. Barbora Špačková
Bc. Barbora Špačková
Bachelor's thesis
Integrace žáků se SPU se zaměřením na dyskalkulii v základních školách
Integration of pupils with specific learning disabilities in basic school
Abstract:
Bakalářská práce Integrace žáků se SPU se zaměřením na dyskalkulii v základních školách je zaměřena na poruchy učení obecně, zejména však na dyskalkulii. První část obsahuje klasifikaci, diagnostiku a reedukaci. Praktická část obsahuje výzkum školní péče pro žáky se SPU na vybraných školách. Výzkum obsahuje také kazuistiku jedince s dyskalkulií.Abstract:
Bachelor thesis Integration of pupils with specific learning disabilities in basic school is focused on the leasing disorders familiarly, especially on the dyscalculia. First charter encompasses classification, diagnostics and reeducation. Practical part encompasses research curricular support for pupils with specifik learniing disabilities on the schools. Research encompasses too casuistry individual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/y02wp/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Accessibility of Teaching Materials in English Language and Literature with a Focus on Pupils with Special Needs
Radka Machálková -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Využití metody Total Physical Response u žákyně se specifickou poruchou učení z pohledu asistenta pedagoga
Karolína Štěpánková -
Kazuistika jedince se specifickou poruchou učení
Eliška PEŠKOVÁ -
Žáci se specifickou poruchou učení na základní škole
Veronika Janečková