Integrace žáků se SPU se zaměřením na dyskalkulii v základních školách – Bc. Barbora Špačková
Bc. Barbora Špačková
Bakalářská práce
Integrace žáků se SPU se zaměřením na dyskalkulii v základních školách
Integration of pupils with specific learning disabilities in basic school
Anotace:
Bakalářská práce Integrace žáků se SPU se zaměřením na dyskalkulii v základních školách je zaměřena na poruchy učení obecně, zejména však na dyskalkulii. První část obsahuje klasifikaci, diagnostiku a reedukaci. Praktická část obsahuje výzkum školní péče pro žáky se SPU na vybraných školách. Výzkum obsahuje také kazuistiku jedince s dyskalkulií.Abstract:
Bachelor thesis Integration of pupils with specific learning disabilities in basic school is focused on the leasing disorders familiarly, especially on the dyscalculia. First charter encompasses classification, diagnostics and reeducation. Practical part encompasses research curricular support for pupils with specifik learniing disabilities on the schools. Research encompasses too casuistry individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y02wp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Accessibility of Teaching Materials in English Language and Literature with a Focus on Pupils with Special Needs
Radka Machálková -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Využití metody Total Physical Response u žákyně se specifickou poruchou učení z pohledu asistenta pedagoga
Karolína Štěpánková -
Kazuistika jedince se specifickou poruchou učení
Eliška PEŠKOVÁ -
Žáci se specifickou poruchou učení na základní škole
Veronika Janečková