The Forms and Analysis of Product Placement – Josef Hlaváček
Josef Hlaváček
Master's thesis
The Forms and Analysis of Product Placement
The Forms and Analysis of Product Placement
Anotácia:
The aim of this thesis is to describe marketing communication and product placement in the theoretical part, consequently analyze examples of product placement from the practice and last but not least also analyze the perception and examples of product placement based on the survey research. Therefore the thesis is divided into three main parts. The first, theoretical part, describes the marketing …viacAbstract:
The aim of this thesis is to describe marketing communication and product placement in the theoretical part, consequently analyze examples of product placement from the practice and last but not least also analyze the perception and examples of product placement based on the survey research. Therefore the thesis is divided into three main parts. The first, theoretical part, describes the marketing …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45950
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedúci: Gina Cook
- Oponent: Tomas Vanek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45950
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
Anastasia Shulpina -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Product placement a jeho využití v integrované marketingové komunikaci
Martin Chrt -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product Placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Robert Novotný -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Petra Franková -
Marketingová komunikace - product placement
Kryštof Pearse -
Marketingová komunikace - product placement
Yuliia Makarova