Youth Tourism v České republice – Bc. Nela Zemánková
Bc. Nela Zemánková
Diplomová práce
Youth Tourism v České republice
Youth Tourism in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice youth tourism v České republice. Mladí cestovatelé ve věku 15–29 let představují v dnešní době velký potenciál v oblasti cestovního ruchu. Nejen jejich cestovní návyky, využívané informační zdroje, motivy, ale i způsoby trávení volného času se odlišují od návyků běžných návštěvníků destinací cestovního ruchu. Česká republika je jednou ze světových cílových zemí …víceAbstract:
This master thesis is focused on the special form of tourism – youth tourism in the Czech Republic. Young travellers between the ages 15–29 are nowadays considered as an important target segment in tourism with big potential. The young travellers have different habits when travelling, compared to the other mature travellers. It is not only about different travelling habits, motives, using information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Youth tourism jako nová forma cestovního ruchu v globalizovaném světě
Lucie Trsková -
Cestovní ruch dětí a mládeže na Slovensku
Zuzana Némethová -
Nový trend cestovního ruchu - Youth Travel
Alena Nakládalová -
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Kristýna Kubešová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Martina Marková -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele vín ve vazbě na cestovní ruch
Šárka Vanková