Nákupní chování spotřebitelů a jejich preference při nákupu tabletu ve Slovenské republice – Denis Bolješik
Denis Bolješik
Bachelor's thesis
Nákupní chování spotřebitelů a jejich preference při nákupu tabletu ve Slovenské republice
Preferences on the purchasing behaviour of consumers in the market of tablets in the Slovak Republic
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na nákupní chování spotřebitelů na trhu tabletů ve Slovenské republice. Na základě jednotlivých segmentů analyzuje faktory, které ovlivňují spotřebitele při výběru zboží. Dále se zabývá místy, kde spotřebitelé nejčastěji realizují své nákupy a proč. Ke zpracování bakalářské práce je využit marketingový výzkum realizován formou elektronických dotazníků. Výsledky jsou následně …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on shopping behaviour of consumers in the tab-lets' market in the Slovak Republic. Based on segmentation, factors which influen-ce the consumer during selecting goods are analysed. Further it explores places where consumers most often carry out their purchases and why. Within pro-cessing this thesis, marketing research is used which is done by electronic ques-tionnaires …viacAbstract:
Bakalárska práca je zameraná na nákupné chovanie spotrebiteľov na trhu tab-letov v Slovenskej republike. Na základe jednotlivých segmentov analyzuje faktory, ktoré ovplyvňujú spotrebiteľa pri výbere tovaru. Ďalej sa zaoberá miestami, kde spotrebitelia najčastejšie realizujú svoje nákupy a prečo. K spracovaniu bakalár-skej práce je využitý marketingový výskum realizovaný formou elektronických dotazníkov …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Tomáš Netopil
- Oponent: Denis Drexler, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOLJEŠIK, Denis. \textit{Nákupní chování spotřebitelů a jejich preference při nákupu tabletu ve Slovenské republice}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/zrfq9j/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Trade management
Práce na příbuzné téma
-
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Chování spotřebitele v lázeňství
Adam Nácovský -
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
Šárka Lagronová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Pavla Šimonová -
Vliv marketingového mixu na chování spotřebitele
Monika Peňázová -
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová
Názov
Vložil
Vložené
Práva