Kostelanská Kostelanská
Bachelor's thesis
Absolventi na trhu práce
Graduates in the labor market
Abstract:
Bakalářská práce je zasvěcena problematice postavení a uplatnění absolventů na trhu práce a jejím základním cílem je charakterizovat trh práce a nástup absolventu po ukončení studia a jejich úspěšnost při aktivním zapojení na pracovní trh. Součástí práce je také řešení problematiky nezájmu zaměstnavatelů zaměstnat absolventy bez předešlé praxe. Nejprve jsou v rámci teoretické části této práce představena …moreAbstract:
The bachelor thesis is devoted to the issue of the position and employment of graduates in the labor market and its basic goal is to characterize the labor market and the entry of graduates after graduation and their success in active participation in the labor market. Part of the work is also a solution to the problem of lack of interest of employers to employ graduates without previous experience …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 5. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/huhca/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2022
- Supervisor: doc. PhDr. Anna Václavíková, CSc.
- Reader: Ing. Lucie Kamrádová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v OpavěSilesian University in Opava
Faculty of Public Policies in OpavaBachelor programme / field:
Social Policy and Social Work / Public Administration and Social Politics
Theses on a related topic
-
Trh práce ve vybraném regionu (nabídky práce, poptávka po práci)
Veronika Machová -
Trh práce ve vybraném regionu (nabídky práce, poptávka po práci)
Jan Kalenský -
Změny v poptávce po pracovní síle v ČR po roce 2014
Ilona RŮŽIČKOVÁ -
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
Richard Stieber -
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
Ekaterina Miloserdova -
Poptávka po hromadné městské dopravě v Brně
Jakub Křenek -
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
Ladislav Květoň -
Odhad poptávky po osobní přepravě na plánované VRT Brno – Olomouc
Adam Stejskal