Postavení vybrané společnosti na trhu nerostných surovin – Martina Švestková
Martina Švestková
Bakalářská práce
Postavení vybrané společnosti na trhu nerostných surovin
The Position of the Chosen Company in the Market of Mineral Raw Materials
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o trhu nerostných surovin a postavení konkrétní společnosti na tomto trhu. Úvodní, teoretická část, se věnuje důležitým pojmům, které s tématem souvisí, následně popisuje trh nerostných surovin a vybrané analýzy (Porterova analýza pěti sil, LONGPEST analýza, matice hodnocení faktorů vnějšího prostředí, analýza firmy, SWOT analýza, stručná finanční analýza, VRIO analýza a …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the market of mineral resources and the position of a particular company in this market. The introductory part offers a theoretical framework and focuses on important terminology and concepts related to the topic followed by the description of mineral raw material market. Further, it brings several analyses (Porter's analysis of five forces, LONGPEST analysis, external …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/130218
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: Yveta Tomášková
- Oponent: Jaromír Tichý
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠVESTKOVÁ, Martina. \textit{Postavení vybrané společnosti na trhu nerostných surovin}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/zs1dbl/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
Jan LÖBL -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Vliv multikulturního prostředí a globalizace na vedení multikulturního týmu ve
Jonáš Filgas -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Implementace nástrojů a metodik pro navázání a rozvoj vztahů v aktuálním prostředí
David Dohnal -
Smetí Intuitivní volba a postupná selekce, společností odmítnutých předmětů každodenní potřeby, které ztratily svou původní funkci. Cíl je posunout jej z kontextu odpadu do oblasti s estetickou hodnotou artefaktu. Sběr použitých věcí a jejich následnou úpravu můžeme považovat za typ tvůrčí činnosti s výsledným efektivním návratem předmětů do života. Proces sběru a následnou selekci hmatatelných objektů nepovažuji na počátku za články určité sbírky. Nicméně soubor nahromaděných předmětů vyňatých z běžného užívání, může později zístakat hodnotu stejným způsobem, jako sbírka a to proto, že jednotlivé kusy sice nic neznamenají, ale svůj význam nabývají teprve seskupením a utříděním v kolekci. Další vrstvou objektů je jejich minulost, předešlí vlastníci, uživatelé a jejich vztahy a prostředí. Každá jednotlivá věc je nositelem příběhů.
Eva NOVÁKOVÁ