Marketingová strategie prodeje finančního produktu – Bc. Luboš Mašek
Bc. Luboš Mašek
Master's thesis
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Marketing strategy of Selling The Financial Product
Anotácia:
Cílem mé práce je připravit pro pojišťovnu Atradius v České republice soubor návrhů, opatření a doporučení, které by měly vést k revitalizaci spolupráce s externími makléřskými firmami a k meziročnímu nárůstu zprostředkovaného obchodu v rozmezí 5 až 10 procent. V první části mé práce shrnuji základní informace, které objasňují problematiku moderního marketingu v pojišťovnictví a představuji pojišťovnu …viacAbstract:
The aim of my dissertation is to prepare set of proposals and recommendations which should lead to revitalization of cooperation with external broker companies and to year on year growth of sales in between five to ten percent for Atradius insurance company. First part of my work is covering basic information regarding topic of modern marketing in insurance sector and introduction of insurance company …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w9ape/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedúci: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Yuliya Laas -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Sabine Koch -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Sabina Vojtíšková -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová