Vnímání influencer marketingu v oblasti beauty se zaměřením na sociální síť Instagram – Emma Bittnerová
Emma Bittnerová
Bakalářská práce
Vnímání influencer marketingu v oblasti beauty se zaměřením na sociální síť Instagram
Perception of influencer marketing in the area of beauty focusing on the social network site Instagram
Anotace:
Bakalářské práce zkoumá působení instagramových influencerů propagující beauty produkty na uživatele této sociální sítě a celkové vnímání trendu influencer marketingu cílovým publikem. Teoretická část práce je zaměřena na marketingovou komunikaci, sociální média a influencer marketing. Praktická část práce obsahuje kvalitativní výzkum ve formě rozhovorů s vybranými influencery působící na sociální …víceAbstract:
Bachelor thesis examines the influence of Instagram influencers promoting the beauty products on the users of this social network and the overall perception of the influencer marketing trend by the target audience. The theoretical part of the work is focused on marketing communication, social media and influencer marketing. The practical part includes the qualitative research in the form of interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BITTNEROVÁ, Emma. \textit{Vnímání influencer marketingu v~oblasti beauty se zaměřením na sociální síť Instagram}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/zsgmfz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová