Segmentace trhu a analýza chování zákazníka – Bc. Jiří Tlapák
Bc. Jiří Tlapák
Diplomová práce
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Market segmentation and analysis of customer behaviour
Anotace:
Tématem této diplomové práce je „Segmentace trhu a analýza chování zákazníka“. Předmětem analýzy byl určen telekomunikační trh, konkrétně společnost Tlapnet, s.r.o., která na tomto poli působí již řadu let. První část práce se zaměřuje na podstatu chování zákazníků z teoretického pohledu. Popisuje se zde význam analýzy trhu, jak by měla být analýza postavena a také na jaké klíčové body by měla dávat …víceAbstract:
The topic of this thesis is „Market segmentation and analysis of customer behavior“. Object of analysis is a local telecommunications market, namely company Tlapnet, s.r.o., which operates on this market many years. First part is focused on customer behavior in theoretical view. It describes the importance of the market analysis, how the analysis should be built and also which key points should be …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gmnxj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
An analysis of an impact of competition policy on a selected market
Tomáš Houška -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
Ellina Filimontseva -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
Market Segmentation - Case Study of a Selected Company
Radka Szabová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
Tereza Divišová -
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
Soňa Krejcárková