Bc. Daniela Benešová

Master's thesis

Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů ve společnosti Dektrade a.s.

Integrated Marketing Communications - synergistic effect of individual tools in company Dektrade a.s.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá definováním rozdílů mezi marketingovou a integrovanou marketingovou komunikací. Pozornost věnuje především synergickému efektu a marketingovému komunikačnímu mixu. Zároveň se zaměřuje na řešení bariér při zavádění integrované marketingové komunikace, jelikož je to velmi aktuální téma. Cílem práce bude vyhodnocení komplexní propagační akce ve společnosti DEKTRADE a.s. …more
Abstract:
The thesis defines the difference between marketing communication and integrated marketing communication (IMC). The work focuses especially on the synergistic effect and on marketing communication mix. At the same time, it outlines the barriers encountered in the course of implementation of marketing communication, which is a very topical issue that must be solved. The thesis aims to evaluate a complex …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: Ing. Zuzana Lomská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní