Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů ve společnosti Dektrade a.s. – Bc. Daniela Benešová
Bc. Daniela Benešová
Master's thesis
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů ve společnosti Dektrade a.s.
Integrated Marketing Communications - synergistic effect of individual tools in company Dektrade a.s.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá definováním rozdílů mezi marketingovou a integrovanou marketingovou komunikací. Pozornost věnuje především synergickému efektu a marketingovému komunikačnímu mixu. Zároveň se zaměřuje na řešení bariér při zavádění integrované marketingové komunikace, jelikož je to velmi aktuální téma. Cílem práce bude vyhodnocení komplexní propagační akce ve společnosti DEKTRADE a.s. …moreAbstract:
The thesis defines the difference between marketing communication and integrated marketing communication (IMC). The work focuses especially on the synergistic effect and on marketing communication mix. At the same time, it outlines the barriers encountered in the course of implementation of marketing communication, which is a very topical issue that must be solved. The thesis aims to evaluate a complex …moreKeywords
Marketingová komunikace integrovaná marketingová komunikace bariéry integrované marketingové komunikace synergický efekt marketingový komunikační mix reklama podpora prodeje osobní prodej Public Relations přímý marketing DEKTRADE a.s. reklamní kampaň Marketing communication Integrated marketing communication barriers of integrated marketing communication synergistic effect marketing communication mix advertising sales promotion personal selling direct marketing promotional campaign.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/h6ecd/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: Ing. Zuzana Lomská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BENEŠOVÁ, Daniela. \textit{Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů ve společnosti Dektrade a.s.}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2016. Available from: https://theses.cz/id/zsmths/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Návrh integrované marketingové komunikace pro Zoo Praha
Monika Urbanová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová