Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů ve společnosti Dektrade a.s. – Bc. Daniela Benešová
Bc. Daniela Benešová
Diplomová práce
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů ve společnosti Dektrade a.s.
Integrated Marketing Communications - synergistic effect of individual tools in company Dektrade a.s.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá definováním rozdílů mezi marketingovou a integrovanou marketingovou komunikací. Pozornost věnuje především synergickému efektu a marketingovému komunikačnímu mixu. Zároveň se zaměřuje na řešení bariér při zavádění integrované marketingové komunikace, jelikož je to velmi aktuální téma. Cílem práce bude vyhodnocení komplexní propagační akce ve společnosti DEKTRADE a.s. …víceAbstract:
The thesis defines the difference between marketing communication and integrated marketing communication (IMC). The work focuses especially on the synergistic effect and on marketing communication mix. At the same time, it outlines the barriers encountered in the course of implementation of marketing communication, which is a very topical issue that must be solved. The thesis aims to evaluate a complex …víceKlíčová slova
Marketingová komunikace integrovaná marketingová komunikace bariéry integrované marketingové komunikace synergický efekt marketingový komunikační mix reklama podpora prodeje osobní prodej Public Relations přímý marketing DEKTRADE a.s. reklamní kampaň Marketing communication Integrated marketing communication barriers of integrated marketing communication synergistic effect marketing communication mix advertising sales promotion personal selling direct marketing promotional campaign.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h6ecd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Zuzana Lomská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BENEŠOVÁ, Daniela. \textit{Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů ve společnosti Dektrade a.s.}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/zsmths/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Návrh integrované marketingové komunikace pro Zoo Praha
Monika Urbanová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová