Bc. Daniela Benešová

Diplomová práce

Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů ve společnosti Dektrade a.s.

Integrated Marketing Communications - synergistic effect of individual tools in company Dektrade a.s.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá definováním rozdílů mezi marketingovou a integrovanou marketingovou komunikací. Pozornost věnuje především synergickému efektu a marketingovému komunikačnímu mixu. Zároveň se zaměřuje na řešení bariér při zavádění integrované marketingové komunikace, jelikož je to velmi aktuální téma. Cílem práce bude vyhodnocení komplexní propagační akce ve společnosti DEKTRADE a.s. …více
Abstract:
The thesis defines the difference between marketing communication and integrated marketing communication (IMC). The work focuses especially on the synergistic effect and on marketing communication mix. At the same time, it outlines the barriers encountered in the course of implementation of marketing communication, which is a very topical issue that must be solved. The thesis aims to evaluate a complex …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: Ing. Zuzana Lomská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní