Andrea Králová

Bakalářská práce

Analýza nákupní atmosféry vybraných firem

Analysis of Shopping Atmosphere of Chosen Companies
Anotace:
První kapitola vysvětluje pojmy nákupní prostředí a nákupní atmosféra a představuje faktory, které patří do nákupní atmosféry nebo ji ovlivňují. Druhá kapitola popisuje hodnocená kritéria pro analýzu nákupní atmosféry a také popisuje postup pro provádění samotné analýzy. Třetí kapitola stručně představuje jednotlivé společnosti a hodnocené provozovny rychlého občerstvení McDonald's a KFC; její převážná …více
Abstract:
The first chapter explains the terms of shopping environment and shopping atmosphere and introduces the factors which belong to the shopping atmosphere or those which influence it. The second chapter describes the rated criteria for the analysis of shopping atmosphere and this chapter also describes the single steps of the analysis. In the third chapter, the companies and rated fast food restaurants …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2011
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25425