Asistent pedagoga na I. stupni základní školy jako vychovatelská osobnost – Eva Kiliánová
Eva Kiliánová
Bakalářská práce
Asistent pedagoga na I. stupni základní školy jako vychovatelská osobnost
A Teaching Assistant as an Educational Personality at Lower Primary School
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o profesi asistenta pedagoga působícího v základních školách prvního stupně. Cílem bakalářské práce bylo zpracovat teoretický náhled na dané téma. Teoretická část se zaměřuje na legislativní zakotvení profese asistenta pedagoga, inkluzivní edukační proces v základní škole, historii a současnost profese pedagogického asistenta, individuální vzdělávací plán, kompetence a vzájemné …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the teaching assistant in the primary schools at the first level. The aim of this bachelor thesis was produce a theoretical perspective on the given topic. The theoretical part is focused on the legislative basis for the teaching assistant, including the educational process in primary schools, the past and present of the teaching assistant profession, competence and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kiliánová, Eva. Asistent pedagoga na I. stupni základní školy jako vychovatelská osobnost . Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ