Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o. – Marharyta Novoseletska
Marharyta Novoseletska
Bakalářská práce
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.
Implementation of customer relationship management methodology at Velká Pecka s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma „Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti "VELKÁ PECKA s.r.o." se zabývá metodikou řízení vztahů se zákazníky. Je věnována aktivitám v rámci této metodiky a sleduje, jak společnosti mohou vybudovat dlouhodobé a prospěšné vztahy se svými zákazníky. V teoretické části jsou popsány aktivity, jejichž cílem je identifikace, získání a udržení zákazníků …víceAbstract:
This bachelor thesis the topic of which is "Implementation of customer relationship management methodology in the company "VELKÁ PECKA s.r.o." It is dedicated to the methodology of customer relationship management, activities under this methodology, and how businesses can build long-term and beneficial relationships with their customers. The theoretical part describes the activities targeted at gaining …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/opu9c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Petr Kopáček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh souboru opatření za účelem snížení výskytu výrobků neshodných s požadavky zákazníka v automotive
Vojtěch ZÁMYSLICKÝ -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody a odlišení se. Úloha produktu a výzkum produktů společnosti ve vztahu ke zjištěným PPO (potřeby, požadavky, očekávání) zákazníků.
Martina Hlaváčková -
Produkt jako základní nástroj produktové politiky firmy
Kateřina KASKOUNOVÁ -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody a odlišení se. Úloha produktu a výzkum produktů společnosti ve vztahu ke zjištěným PPO (potřeby, požadavky, očekávání) zákazníků.
Martina Hlaváčková -
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Elektronický obchod - produkt nad produkty. Výzkum tohoto produktu jako zdroje konkurenční výhody a odlišení se.
Jan Kolář -
Vztahy mezi vlastníky a managementem podniku a jejich vliv na činnost podniku v ČR
Zdeněk Bydžovský -
Dopad pandemie Covid-19 na pracovněprávní vztahy v podniku
Marie Španihelová